Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.
Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.
Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.
Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.
Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:
З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.
Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:
Вашими думками щодо консульської складової діяльності МЗС, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України Ви можете поділитися, надіславши інформацію на електронні адреси:
Щодо оскарження дій консульських посадових осіб, які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України
Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.
Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.
Опубліковано 12 квітня 2024 року о 12:27
Від початку повномасштабного російського вторгнення понад 8 мільйонів громадян вимушено залишили територію України та нині тимчасово перебувають в інших країнах світу (більшість — у країнах Європи). Кількість громадян України за кордоном зросла у чотири рази.
Статистика свідчить про вибухове збільшення кількості візитів та звернень до закордонних дипломатичних установ України. Якщо протягом 2021 року було надано 564 779 консульських послуг, то вже у 2022 році ця цифра зросла до 1 063 475 дій (+88%), а в 2023 сягнула 909 024 дій (+60%).
Пропорційно зросла й кількість роботи, яка зазвичай залишається поза увагою відвідувачів: допомога затриманим, відвідування тюрем та лікарень, захист прав дітей без батьківського піклування, допомога у лікуванні поранених військових, залучення й супровід гуманітарної допомоги й багато іншого.
МЗС в межах бюджетних та законодавчих можливостей збільшує з початку повномасштабної війни кількість працівників на консульському напрямі, підсилює найбільш завантажені напрями, але покрити весь колосальний обсяг попиту неможливо з об’єктивних причин.
Станом на кінець 2023 року усю вищезгадану роботу виконувало лише 265 консулів.
Саме з цим пов’язаний дефіцит вільних слотів для запису в електронну чергу в низці закордонних дипломатичних установ.
Попри підсилення установ усіма наявними в умовах воєнного стану ресурсами, наразі на одного українського консула в країнах Європи в середньому припадає 70 000 потенційних заявників. Для порівняння, топ-10 урядів Європи мають від 5 до 14 держслужбовців на 1000 громадян.
Просимо громадян поставитися з розумінням до ситуації, яка склалася внаслідок повномасштабного російського вторгнення.
Ми працюємо над тим, щоб надати консульські послуги у належному обсязі та вчасно кожному, хто цього потребує, навіть у таких умовах. Для цього ми продовжуємо збільшувати кількість працівників на консульському напрямі, реорганізовувати процеси та цифровізувати консульські послуги для спрощення процедур та скорочення часу їхнього виконання.
Що можна зробити, якщо вам не вдається знайти вільний слот:
Стати в чергу очікування. Система сама сповістить вас, коли хтось скасує свій запис та запропонує зарезервувати його.
У разі термінової потреби сконтактувати з консулами за наявними контактами: номером телефону чи адресою електронної пошти на сайті посольства (Дипломатичні установи | Міністерство закордонних справ України (mfa.gov.ua)).
Якщо ви потрапили у скрутну ситуацію (арешт, затримання, втрата документів тощо), слід звертатися на номер “гарячої” лінії закордонної дипломатичної установи, який розміщено на її вебсторінці.
Якщо доступний час для запису в чергу обраної установи тимчасово відсутній, можна натиснути на кнопку "Запис у чергу очікування". Щойно хтось скасує свій заброньований візит, вільний слот буде запропоновано записаним у черзі очікування - на вашу електронну адресу надійде повідомлення з проханням підтвердити прийнятність запропонованого часу:
Якщо коротко, то задля безпеки й протидії кібершахрайству.
Ідентифікація потрібна не лише для того, щоб унеможливити зловживання й гарантувати рівний доступ до послуг для всіх відвідувачів, а ще й для впровадження цифровізованих послуг (коли послугу можна отримати дистанційно або частково дистанційно, без необхідності зайвий раз відвідувати консула).
З цією метою МЗС ініціювало запровадження сучасного і безпечого механізму ідентифікації користувачів у новій е-черзі, а вже незабаром очікується також запуск додаткових цифрових сервісів на консульському напрямі.
Новий механізм дозволив вирішити проблеми, які існували з початку повномасштабного вторгнення, коли разом зі збільшенням попиту громадян на отримання консульських послуг за кордоном різко зросла кількість шахраїв, які бронювали слоти в системі для подальшого продажу їх громадянам. Ці люди користувалися важким становищем, у якому опинилися мільйони українців закордоном.
На момент введення авторизації за використанням Дія/BankID/електронний підпис, в електронній черзі загалом було 35 тисяч записів, з яких 15 тисяч було створено шахраями. Після оновлення е-черги та введення авторизації, в ній налічується в середньому 16 тисяч активних записів (з яких створених ботами чи шахраями записів — нуль).
Завдяки авторизації, слот може забронювати лише реальна ідентифікована людина. МЗС також планує розширити можливості бронювання слотів для родичів громадян України.
Дія - державний застосунок, який створений для простого й швидкого отримання державних послуг. Станом на 2024 рік вже понад 20 000 0000 людей, тобто майже 60% дорослих громадян України, були активними користувачами застосунку. Це показник простоти та зручності Дії. Отже, долучайтеся до спільноти користувачів Дії й користуйтеся всіма перевагами держави у смартфоні.
Як зареєструватися у Дії - Електронна черга | Міністерство закордонних справ України (mfa.gov.ua)
Крім Дії, існують й інші способи електронної ідентифікації відвідувача, якими ви можете скористатися для бронювання слотів у е-черзі. Йдеться про електронні підписи на файловому, хмарному чи інших захищених носіях, сервіс “Дія.Підпис” або використання ідентифікації за використання BankID НБУ.
Докладна інформація про всі способи електронної ідентифікації — за посиланням: https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga.
Якщо йдеться про оформлення закордонного паспорта, ви можете отримати цю послугу не лише в посольстві чи консульстві, а й у Центрах ДП “Документ”, які з липня 2022 року почали з’являтися за кордоном.
Центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» працюють у ФРН (Берлін, Кельн), Республіці Польща (Варшава, Вроцлав, Гданськ, Краків), Іспанії (Мадрид, Валенсія), Словацькій Республіці (Братислава), Турецька Республіка (Стамбул) та Чеській Республіці (Прага).
Перелік таких Центрів постійно розширюється й доступний за посиланням: https://pasport.org.ua/centers. Запис у чергу до таких центрів не потребує наявності електронного підпису чи Дії.
Водночас у отриманні електронного підпису чи BankID немає нічого складного. Докладно про способи отримання цих інструментів електронної ідентифікації можна дізнатися на сторінці МЗС https://mfa.gov.ua/consul/forua/e-cherga.
Крім того, електронним підписом можна скористатися у багатьох життєвих ситуаціях:
найбільше державних послуг доступні на Єдиному порталі державних послуг Дія https://diia.gov.ua/
на порталі Пенсійного фонду (вхід на портал Пенсійного фонду за допомогою Дія.Підпис означатиме автоматичне підтвердження особи пенсіонера і виконання вимог для продовження отримання пенсійних виплат)
на порталі Мін'юсту та в інших державних цифрових сервісах
для віддаленого відкриття рахунків в українських банках тощо
Якщо ви маєте оформлений виїзд на постійне проживання за кордоном та не можете з незалежних причин оформити електронний підпис за допомогою перелічених вище варіантів та зареєструватися в е-черзі, ви можете письмово звертатися на електронну адресу дипломатичної установи з описом ситуації та проханням про встановлення дати та часу візиту без попередньої електронної реєстрації.
Водночас просимо переконатися, що використання такого способу запису не пов’язане з небажанням використовувати створені для отримання підпису опції та альтернативні варіанти отримання послуг.
Просимо також взяти до уваги, що у такому разі консульською посадовою особою буде здійснено перевірку викладених у зверненні обставин відсутності електронного підпису перед тим, як ухвалювати рішення про можливість вчинення необхідної консульської дії у винятковому порядку без запису через е-черги.
З урахуванням наведених обставин роботи просимо поставитися з розумінням, що швидке опрацювання таких запитів істотно ускладнене. Відтак, переконливо просимо вдаватися до цієї опції винятково у разі реальної відсутності можливостей запису у визначеному для всіх порядку електронної ідентифікації.
Електронна черга дозволяє записатися лише тій людині, яка ідентифікувала себе за допомогою електронного підпису. Відтак такий слот буде містити незмінну інформацію лише про того, хто зробив запис. Очевидно, що такий запис не зможе використати ніхто інший.
Не підтримуйте шахраїв і не відгукуйтеся на будь-які пропозиції отримати державні послуги за винагороду. Про випадки та/або спроби шахрайства повідомляйте в компетентні органи.
Прийом відвідувачів у закордонних установах відбувається через запис до електронної черги. Живої черги для прийому не передбачено, оскільки це створить нерівні умови для відвідувачів та призведе до неякісного надання послуг, адже без попереднього запису неможливо спланувати час для якісного та вчасного обслуговування відвідувачів.
Якщо ви звертаєтеся через форс-мажорні обставини (наприклад, викрадено чи втрачено паспорт), консул запропонує дочекатися кінця прийому за записом та спробує допомогти вирішити таку проблему. Якщо ж звернення не форс-мажорне, вам порадять записатися на прийом, як це роблять усі інші відвідувачі.
Як правило консультації надаються у певні години, адже консул не може одночасно вести прийом відвідувачів та консультувати телефоном. Відтак радимо ознайомитися з графіком телефонних консультацій, який є на інформаційних ресурсах установи, та контактувати у відповідні години.
Просимо із розумінням поставитися до великого навантаження на телефонні лінії, інколи додзвонитися може бути справді складно. У такому разі ви можете надіслати звернення на електронну адресу установи.
Ми працюємо над тим, щоб жодне звернення не залишилося без відповіді. Іноді відповідь може займати час, враховуючи кількість звернень. Просимо поставитися з розумінням, що консульська служба має за кордоном 265 співробітників, які покликані забезпечувати надання послуг та інформаційної підтримки для 8 мільйонів громадян України за кордоном.
Ми закликаємо усіх наших співробітників проявляти повагу до громадян, а громадян — ставитися із повагою до співробітників консульської служби.
У разі, якщо ви зазнали неналежного ставлення, порушення етики спілкування або інших виявів грубої неповаги, ви можете залишити відгук про роботу консула за посиланням: Ми хотіли б Вас почути (google.com).
Електронна черга дозволяє записатися лише тій людині, яка ідентифікувала себе за допомогою електронного підпису. Відтак такий слот буде містити незмінну інформацію лише про того, хто зробив запис. Очевидно, що такий запис не зможе використати ніхто інший.
Таких фактів виявлено не було, а сам принцип роботи е-черги не дозволяє подібних зловживань ні стороннім особам, ні працівникам дипломатичних установ.
У зв’язку з завершенням технічної паузи та відновленням прийому заяв від усіх категорій громадян після 18 травня, МЗС надає детальні роз’яснення щодо оновленого порядку отримання консульських послуг згідно з чинним законодавством. Просимо ознайомитися з відповідями на найбільш поширені запитання щодо отримання консульських послуг чоловіками призовного віку (18-60 років)
З 18 травня чоловіки віком 18-60 років, які перебувають/проживають за кордоном, мають можливість подати заяви на отримання консульських послуг.
Згідно з новим законодавством, поряд із документами, які необхідні для отримання обраної консульської послуги, такі заявники мають також подати свій військово-обліковий документ у паперовому (ВОД) або електронному вигляді (е-ВОД).
При цьому слід звернути увагу, що паперовий документ можна буде подавати лише до початку роботи електронного кабінету призовника, в якому кожен зможе самостійно сформувати електронний документ.
Паперовим військово-обліковим документом є посвідчення про приписку до призовної дільниці (видається призовникам) або військовий квиток чи тимчасове посвідчення військовозобов’язаного (видається військовозобов’язаним).
Таким чином, призовникам потрібно мати посвідчення про приписку до призовної дільниці, а військовозобов’язаним і військовослужбовцям – військовий квиток або тимчасове посвідчення.
Паперові військово-облікові документи діятимуть лише до моменту запуску електронного кабінету призовника. Після його запуску діятимуть електронні військово-облікові документи, які кожен заявник зможе самостійно сформувати онлайн в електронному кабінеті.
Це електронний документ, який відображається у застосунку на смартфоні користувача та містить перевірені дані з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
Починаючи з 18 червня його можна буде сформувати самостійно після актуалізації власних даних в електронному кабінеті призовника.
Для отримання консульської послуги електронний військово-обліковий документ має бути достовірним і актуальним, тобто сформованим не раніше, ніж за 3 дні до звернення до консульської установи. Якщо документ старіший за 3 дні, перед зверненням слід заново сформувати його в електронному кабінеті призовника.
Зісканувавши код зі смартфона заявника консул зможе у режимі реального часу отримати підтвердження актуальності військово-облікових даних заявника та можливості отримати консульську послугу.
Громадянин України може скористатися тимчасовою альтернативною опцією: стати на тимчасовий консульський облік чи оновити свої дані консульського обліку, і тоді подати заяву на отримання консульської послуги, не маючи електронного чи паперового військово-облікового документа.
У такому разі не потрібно робити окремий запис в електронній черзі на подання документів для взяття на тимчасовий консульський облік або оновлення даних консульського обліку (такі документи подаються у рамках запису в електронну чергу на відповідну консульську послугу разом із пакетом необхідних для її отримання документів).
Перелік документів, необхідних для взяття на тимчасовий консульський облік або оновлення даних для перебування на ньому міститься у відповідному розділі на сайті закордонної дипломатичної установи, яка надає цю послугу для мешканців свого консульського округу.
У разі наявності дозволу на проживання в іноземній державі, громадянин має також додати копію такого дозволу до документів для взяття на облік.
Важливо уточнити, що загалом така процедура є тимчасовою і діятиме лише до моменту, коли в електронному кабінеті призовника з’явиться можливість самостійного формування електронного військово-облікового документа. З цього моменту прийняття на облік або оновлення даних консульського обліку вже не буде замінювати собою вимогу надання електронного військово-облікового документа.
Паперовий чи електронний військово-обліковий документ для отримання консульських послуг можна не подавати у трьох випадках.
По-перше, якщо йдеться про оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (т.зв. «білий паспорт»).
По-друге, коли консульська дія вчиняється в інтересах дитини, другий з батьків якої є іноземцем або особою без громадянства.
По-третє, якщо за консульською послугою звертається арештований або позбавлений волі заявник.
Для взяття на тимчасовий консульський облік наявність закордонного паспорта обов'язкова. У такому разі громадянин має дочекатися 18 червня, коли, згідно з повідомленням Міністерства оборони, в електронному кабінеті призовника з’явиться можливість сформувати електронний військово-обліковий документ. Сформувавши такий документ, громадянин зможе звернутися з ним до консульської установи для оформлення закордонного паспорта.
Для громадян, які не мають закордонного паспорта, також залишається доступною можливість оформлення посвідчення особи на повернення в Україну (т.зв. «білий паспорт»).
Електронний кабінет призовника, військовозобов'язаного та резервіста — один з методів оновлення військово-облікових даних. Згідно з інформацією Міністерства оборони, електронний кабінет буде реалізований у форматі мобільного застосунку “Резерв+”, який можна буде завантажити лише з офіційних маркетів App Store та Google Play.
Застосунок для військовозобов'язаних з'явиться 18 травня, аби в кожного була можливість виконати свій обов'язок та уточнити свої контактні дані. Докладні інструкції щодо роботи мобільного застосунку вже оприлюднюються на ресурсах Міністерства оборони: Facebook, Telegram.
В мобільному застосунку для військовозобов'язаних можна буде уточнити мобільний номер телефону, місце фактичного проживання та адресу електронної пошти, як це визначено законодавством. Детальніші роз’яснення містяться у дописах Міністерства оборони у Facebook та відеоінструкції на YouTube.
З 18 червня у застосунку з'явиться можливість після уточнення своїх даних сформувати витяг з реєстру Оберіг з особистими персональними та службовими даними, які зберігаються в реєстрі (електронний військово-обліковий документ, е-ВОД).
З усіх питань щодо роботи застосунку можна буде звертатися у службу підтримки, яку забезпечує Міністерство оборони України.
Додаткова інформація буде опублікована у день запуску сервісу.
Якщо Ви, читачу, — чоловік призовного віку та вже маєте заброньований візит до нашої установи, обов'язково ознайомтеся з відповідями на поширені запитання та візьміть з собою додаткові документи, передбачені для Вашого випадку.
🙏У разі ж, коли Вам очевидно, що до часу запланованого візиту виконати вимоги законодавства в частині військового обліку Ви, на жаль, не встигаєте, просимо не забути скасувати запис, чим Ви заощадите власний час і кошти, а також надасте змогу отримати у цей час вкрай необхідні послуги іншим заявникам (жінкам, неповнолітнім дітям, особам похилого віку тощо), і дякуємо за небайдужість до потреб інших.
Опубліковано 14 червня 2024 року о 14:23
“Резерв+” – це мобільний застосунок від Міністерства оборони України для військовозобов'язаних, у якому можна зручно та швидко оновити персональні дані (номер мобільного телефону, адресу електронної пошти, фактичну адресу проживання) без візиту до територіального ентру комплектування та соціальної підтримки (ТЦКтСП). У цьому мобільному застосунку громадяни можуть також отримати доступ до інформації про те, які дані щодо них є у реєстрі військовозобов'язаних, призовників та резервістів, який має назву “Оберіг”.
У цьому мобільному застосунку громадяни можуть також отримати доступ до інформації про те, які дані щодо них є у реєстрі військовозобов'язаних, призовників та резервістів, який має назву “Оберіг”.
“Оберіг” – це електронний реєстр, який збирає, зберігає та обробляє дані призовників, військовозобов’язаних та резервістів для цілей військового обліку. Він покликаний запобігти помилкам внаслідок людського фактору, та заощадити ресурси держави завдяки цифровізації.
Дані для реєстру “Оберіг” вносяться працівниками ТЦКтСП з паперових карток обліку військовозобов’язаних, призовників та резервістів. Також дані потрапляють до реєстру з баз Центральної виборчої комісії, Державної податкової служби, Державної міграційної служби, Міністерства освіти і науки, Державної судової адміністрації, Пенсійного фонду, Міністерства соціальної політики, Державної прикордонної служб, та інших органів виконавчої влади.
Ваші дані не зберігаються на серверах мобільного застосунку, а відображаються з реєстру Оберіг. Також вони будуть зберігатись на вашому смартфоні у зашифрованому вигляді. Доступ до них ви зможете отримати лише після авторизації через BankID.
Якщо ви є громадянином України і перебуваєте на військовому обліку, вам в будь-якому випадку необхідно уточнити адресу проживання, номер мобільного телефону, та адресу електронної пошти – відповідно до законодавства України. Це потрібно зробити протягом 60 днів починаючи з 18 травня 2024 року.
У разі зміни персональних даних – протягом 7 днів починаючи з дня зміни.
Доступ до реєстру “Оберіг” мають Міністерство оборони України, Генеральний штаб Збройних Сил України, Служба безпеки України та Служба зовнішньої розвідки, а також ТЦКтСП як органи ведення реєстру. Змінювати облікові дані в реєстрі мають право лише уповноважені працівники районних ТЦКтСП. Кожна така зміна підписується особистим електронним ключем оператора.
Відповідно до законодавства такого поняття як “електронні повістки” не існує, тож в мобільному застосунку “Резерв+” немає такого функціоналу.
У мобільному застосунку “Резерв+” ви маєте доступ до таких даних:
● Прізвище, ім’я, по батькові;
● Вид обліку / дата зняття (виключений);
● Категорія обліку;
● Дата народження;
● Відстрочка / бронювання / дата закінчення;
● Постанова військово-лікарської комісії / дата військово-лікарської комісії;
● Звання;
● Код і найменування військово-облікової спеціальності;
● Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
● Унікальний номер у реєстрі Оберіг;
● ТЦКтСП, де перебуваєте на обліку;
● Чи подані ви в розшук.
Наразі інформація в мобільному застосунку “Резерв+” з реєстру Оберіг не є офіційним документом.
Але з 18 червня у мобільному застосунку з'явиться електронний військово- обліковий документ, який матиме таку ж юридичну силу, як і паперовий. Слідкуйте за новинами.
Так. Військовозобов’язані громадяни України мають до 16 липня 2024 року включно уточнити:
● адресу проживання;
● номер мобільного телефону;
● адресу електронної пошти (за наявності).
Вони можуть це зробити, зокрема, і в мобільному застосунку “Резерв+”.
Оновлення даних в реєстрі Оберіг відбувається безпосередньо після першого входу в мобільний застосунок Резерв+. Після авторизації через BankID ваші персональні дані будуть автоматично підвантажені. А після підтвердження чи редагування їх автоматично передадуть до реєстру Оберіг.
Так, для цього треба натиснути “+” справа від інформації з реєстру “Оберіг” в мобільному застосунку. Потім натиснути “оновити дані з реєстру”. Так, у разі успішного застосування змін, користувач бачитиме останню інформацію щодо себе.
Мобільний застосунок “Резерв+” успішно пройшов всі необхідні перевірки безпеки, підтвердивши високий рівень захисту даних, та отримав атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
Це свідчить про те, що ми дбаємо про вашу безпеку та конфіденційність. Ви можете бути впевнені, що ваша інформація надійно захищена.
Мобільний застосунок “Резерв+” побудований так, що на серверній частині взагалі не здійснюється зберігання персональних даних користувачів. При цьому інформація передається виключно у зашифрованому вигляді. Серверна частина системи розгорнута в хмарній інфраструктурі, яка має необхідні сертифікати безпеки, у тому числі й атестат відповідності комплексній системі захисту інформації (КСЗІ).
Статус “У розшуку” у мобільному застосунку “Резерв+” зазвичай присвоюють тим, хто порушив правила військового обліку. В такому випадку радимо користувачам звертатися до ТЦКтСП, в якому ви стоїте на обліку. Проте, якщо користувач є дійсним військовослужбовцем, то такий його статус є помилкою. Команда мобільного застосунку “Резерв+” налагоджує взаємодію між реєстрами, щоб усі військові були виключені з обліку.
Цей статус означає, що громадянин є в реєстрі Оберіг, проте не закріплений за жодним
з ТЦКтСП. В такому випадку користувачам варто звернутись до ТЦКтСП за місцем реєстрації та надати їм необхідні документи:
Записатись в електронну чергу до ТЦКтСП можна тут: Після уточнення даних, ТЦКтСП оновить інформацію в електронному реєстрі “Оберіг”, а відповідно, оновлений статус буде автоматично автоматично підвантажений до мобільного застосунку.
Цей статус присвоюється військовослужбовцям, непридатним до військової служби за висновком військово-лікарської комісії, а також тим громадянам України, хто досягнув 60 років.
На цих громадян не поширюються правила щодо військовозобов'язаних. Для військовослужбовців Міноборони готує інший мобільний застосунок, а саме “Армія+”.
Це повідомлення означає, що дані щодо користувача не оцифровані або ж внесені некоректно. У такому випадку користувачу необхідно звернутися до ТЦКтСП, в якому він/вона стоїть на обліку. Для зручності радимо записатись в електронну чергу
Так, електронний кабінет військовозобов’язаного наразі реалізований у форматі мобільного застосунку “Резерв+”. Постанова, яка врегульовує функціонування мобільного застосунку, прийнята 10 травня 2024 року. Інформація щодо постанови та її текст становить інформацію з обмеженим доступом, тому постанова не оприлюднювалась.
Також функціонування мобільного застосунку регулюється наказом Міністра від 29 квітня 2024 року про створення інформаційно-комунікаційної системи для доступу до електронного кабінету військовозобов’язаного.
Перш за все це Закон України «Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів», який визначає поняття електронного кабінету військовозобов'язаного. Кабінет наразі реалізовано у форматі мобільного застосунку “Резерв+”. Постанова, яка врегульовує функціонування мобільного застосунку, прийнята 10 травня 2024 року. Інформація щодо постанови та її текст становить інформацію з обмеженим доступом, тому постанова не оприлюднювалась. Також функціонування мобільного застосунку регулюється наказом Міністра від 29 квітня 2024 року про створення інформаційно-комунікаційної системи для доступу до електронного кабінету військовозобов’язаного.